Szkolenie online dla Artystów i branży eventowej.
Szkolenie podzielone jest na 4 panele:
Godz. 10.00-11.00
1. Impresariat Koncertowy / Katalog Eventowy
a) jak tworzyć własne projekty, od czego zacząć, jak się wyróżnić i promować -czyli o PR dla branży artystycznej.
b) jak docierać do klienta i budować relację.
c) jak przejść z działalnością artystyczną w świat online
d) alternatywne sposoby zarabiania – Twoja druga i trzecia noga, kiedy nie ma imprez i koncertów.
Godz. 11.00-12.30
2. W drugi panelu usłyszymy Daniela Kędzierskiego, przedsiębiorcę i wizjonera, którego poza pracą można spotkać na Akademii Morskiej w Gdyni, Wyższej szkole Europejskiej w Krakowie, Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie dzieli się wiedzą z przyszłymi przedsiębiorcami i menedżerami.
Social media – budować i komercjalizować swoją społeczność
a) legalnie budować bazę mailowa twoich fanów
b) jak przygotować dla agencji lub marki prospekt opisujący twoich fanów, z danymi behawioralnymi, zainteresowaniami oraz wskaźnikiem siły nabywczej
c) skąd czerpać sprawdzoną wiedzę i o tym jak robić posty i kampanie reklamowe na FB
d) rola grup na Facebooku w życiu artysty i jej potencjał biznesowy
e) jak robić by się nie narobić czyli zautomatyzujmy Facebooka
Godz. 12.30- 13.30
3. Panel trzeci będzie należał do Sylwii Dąbrowskiej:
Od czerwca 2017 roku tworzy markę osobistą: Teacherka
Zajmuje się content video marketingiem z naciskiem na strategiczne wykorzystanie video dla budowania marki i rozwoju biznesu.
Uczy pracy z i przed przed kamerą, zajmuje się również autoprezentacją medialną.
Pokazuje jak tworzyć strategie content video marketingowe i realizować je samodzielnie. Czyli jak tworzyć świetne nagrania w „domowych warunkach” samodzielnie, niskobudżetowo i co najważniejsze regularnie!
Poprzez swoje live’y, video, artykuły na blogu i kursy online, pokazuję jak to zrobić, by lepiej prezentować się przed kamerą, doskonalić swój głos i angażować widzów
Temat: Jak wykorzystać video do promocji i sprzedaży
jak tworzyć profesjonalnie wyglądające video kamerą którą dysponujesz, (którą każdy z nas dysponuje)
podstawy języka pracy z kamerą
formaty video, które warto wykorzystywać przy promocji i sprzedaży
content video marketing – jakie treści video tworzyć
Godz.13.30-15.00
4. W panelu czwartym usłyszymy Piotra Kosek, który, od ponad 5 lat prowadzi największy w Polsce kanał YouTube dotyczący kosmosu – Astrofaza. W tym czasie zgromadził ponad 400 000 odbiorców, stworzył studio nagrań i ekipę tworzącą Astrofazę. Skutecznie przekuł pasję w biznes, nie zatracając tej pierwszej.
Jak zmonetyzować działalność na YouTube?
Na przykładzie swoich kanałów pokaże w jaki sposób można skutecznie monetyzować swoją działalność na tej platformie:
– Jak optymalizować treści i kanał aby wyciągnąć maximum z adsense? – Alternatywne sposoby monetyzacji, czyli znajdź swoich mecenasów. – Zewnętrzne sposoby monetyzacji treści video.